DRUŽINSKA MEDICINA
PRIJAZNO ZDRAVSTVO
Družinska medicina je temelj zdravstva.
Zdravnik, medicinska sestra in pacient z roko v roki.
Trudimo se tudi v težkih časih.
Vesna Milojević Teršek, dr. med., spec.:
059 700 661 (samo v ordinacijskem času)
narocanje.vesna.milojevic.tersek@lorena.si
Obvestilo (opredeljevanje novih pacientov):
Na spletni strani www.zzzs.si je bilo pred časom razvidno, kot da ambulanta družinske medicine v Loreni (Vesna Milojević Teršek, dr. med.) nima dovolj opredeljenih pacientov in da sprejema nove paciente. V resnici so v tej ambulanti še vedno opredeljeni stari pacienti, katerih število presega normative, zato ambulanta novih pacientov žal ne more sprejemati in opredeljevati.
V primeru nejasnosti in za dodatne informacije se obračajte zgolj na ambulanto v ordinacijskem času (sestra Renata Rihar, tel. 059 700 661). Obremenitev telefonske linije je lahko velika. Prosimo za razumevanje.
Ambulanta družinske medicine v Zdravstvenem centru Lorena s koncesijo MOL deluje v okviru javne zdravstvene službe po pogodbi z ZZZS.
Za pregled, posvet, urejanje administrativnih zadev pri zdravniku ali za odvzem krvi se v ordinacijskem času svoje ambulante naročite na ustrezno številko: 059 700 661 – Vesna Milojević Teršek, dr. med,. Če se zaradi dela s pacienti ne moremo javiti, vas bomo poklicali nazaj.
V ordinacijskem času svoje izbrane zdravnice se lahko osebno naročite za pregled, posvet ali urejanje administrativnih zadev, vendar priporočamo telefonsko naročanje.
V pismu poleg želje oziroma vprašanja ne pozabite navesti telefonske številke, na kateri ste dosegljivi. Taka oblika naročanja je zelo zamudna, zato priporočamo naročanje po telefonu.
Elektronsko naročanje je v pripravi.
Potrebo po obravnavi nam sporočite na e-naslov:
narocanje.vesna.milojevic.tersek@lorena.si
Ne pozabite napisati telefonske številke, na kateri ste dosegljivi.
Elektronska pošta ni namenjena postavljanju zdravstvenih vprašanj, iskanju mnenja zdravnika ali pošiljanju izvidov (gre za občutljive osebne podatke).
Opozarjamo vas, da ob rednem delu ne moremo e-pošte ažurno spremljati in nanjo odgovarjati sproti, zato lahko pride do neželenih zamud, za katere ne moremo prevzeti odgovornosti (e-pošta bo morda prebrana šele v zadnji uri ordinacijskega časa ali celo naslednji dan). Vsekakor pripročamo naročanje po telefonu.
Pravico izbrati si osebnega zdravnika imajo vse zavarovane osebe. Pri tem si zavarovane osebe lahko izberejo osebnega zdravnika splošne medicine, osebnega zobozdravnika, ženske pa tudi osebnega ginekologa.
Osebnega zdravnika si zavarovana oseba izbere po svoji lastni presoji med zdravniki v zdravstvenem domu ali med zasebnimi zdravniki, ki opravljajo osnovno zdravstveno dejavnost na podlagi pogodbe z ZZZS. Izbiro opravi tako, da pri zdravniku izpolni ustrezno listino.
Osebnega zdravnika si lahko zavarovana oseba praviloma izbere v kraju njenega stalnega ali začasnega prebivališča. V primeru, če si zavarovana oseba izbere osebnega zdravnika v kraju izven stalnega ali začasnega prebivališča, nima pravice do povračila potnih stroškov za potovanje do osebnega zdravnika.
Natančna navodila najdete na spletni strani ZZZS: https://zavarovanec.zzzs.si/wps/portal/portali/azos/ioz/
Zavarovana oseba lahko opravi zamenjavo osebnega zdravnika po poteku enega leta od prejšnje izbire tako, da pri novo izbranem zdravniku izpolni listino o novi izbiri, pri čemer ni dolžna navesti razlogov za zamenjavo.
Prekinitev izbire osebnega zdravnika se lahko opravi bodisi tako, da zavarovana oseba pri novem osebnem zdravniku podpiše listino o novi izbiri (s tem se avtomatično izvede prekinitev pri prejšnjem osebnem zdravniku), ali tako, da se prekinitev izbire izvede na zahtevo zavarovane osebe na območni enoti Zavoda.
Natančna navodila (vključno s pogoji za zamenjavo pred iztekom enega leta) najdete na spletni strani ZZZS: https://zavarovanec.zzzs.si/wps/portal/portali/azos/ioz/
Za pregled se morate predhodno naročiti
Za pregled ali posvet pri zdravniku se morate predhodno naročiti po telefonu. Nenapovedani prihodi in poskusi vrivanja po načelu “samo nekaj bi vprašal” motijo delo ambulante in povzročajo napetosti v čakalnici, predvsem pa vodijo v zamude in nezadovoljstvo pacientov, ki upoštevajo pravila in so se predhodno naročili.
Čas pregleda je omejen
Čas pregleda je s strani ZZZS omejen, zato se ob pregledu omejite na eno aktualno zdravstveno težavo. Prosimo, da spoštujete pravice in čas ostalih pacientov.
Urejanje administrativnih zadev
Zadnja ura ordinacijskega časa je namenjena administrativnem delu po predhodnem dogovoru (predpis kronične terapije – recepti, napotnice za kontrolne preglede, potrdila, bolniški listi, posvet po telefonu…). Tudi za to se je potrebno naročiti po telefonu.
Ne zamujajte
Na pregled pridite pravočasno. Če zamudite na pregled, vas bomo prenaročili na drug termin.